Виртуелну картицу Са нама на путу можеш да добијеш потпуно бесплатно, без одласка на бензинску станицу, са свог мобилног телефона. Потребно је да инсталираш мобилну Са нама на путу апликацију и попуниш онлине регистрациону форму. Апликацију можеш да преузмеш са Google Play-a, App Store-a или AppGallery-ja. Путем QR кода из мобилне Са нама на путу апликације можеш да сакупљаш/користиш бонус поене.
Са нама на путу картица лојалности
Како се добија картица Са нама на путу?
Како се активира картица Са нама на путу путем мобилне апликације?
Кад преузмеш Са нама на путу мобилну апликацију, на почетном екрану нудимо ти две опције „Желим картицу“ и „Имам картицу“. Кликом на поље „Желим картицу“ отвара се нова форма за унос личних података, уколико већ немаш физички издату картицу. Након уноса података у регистрациону форму, кликом на поље „Заврши“ додељујемо ти број твоје виртуелне Са нама на путу картице. Да би процес био завршен до краја, неопходно је да у поље предвиђено за унос активационог кода, унесеш код који ће ти стићи путем СМС поруке. Након тога, твоја картица Са нама на путу биће успешно активирана. Истовремено, путем СМС поруке добићеш број твоје картице Са нама на путу.
Које погодности добијам коришћењем картице Са нама на путу?
Куповином горива уштеда износи и до 6 динара по литру, односно до 5% износа рачуна за куповину производа из продавнице и ресторана. Важно је напоменути да се бонус поени не могу сакупљати куповином Drive Cafe кафе и топлих напитака, поклон картица, цигарета, ТАГ уређаја, часописа, дневне штампе, свих врста допуна, жетона за перионицу и усисивач, производа у оквиру Spend&Get програма. Бонус поени се такође не могу сакупљати приликом коришћења поклон ваучера. Све погодности погледај на линку: СВЕ ПОГОДНОСТИ ПРОГРАМА.
На који начин сакупљам бонус поене?
У оквиру лимита програма, при свакој куповини горива, робе и услуга на НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама, коришћењем картице Са нама на путу добијаш одређени број бонус поена. Важно је напоменути да се бонус поени не могу сакупљати куповином Drive Cafe кафе и топлих напитака, поклон картица, цигарета, ТАГ уређаја, часописа, дневне штампе, свих врста допуна, жетона за перионицу и усисивач, производа у оквиру Spend&Get програма. Бонус поени се такође не могу сакупљати приликом коришћења поклон ваучера.
Да ли се власништво над картицом може пренети? Да ли корисници могу да имају више картица?
На захтев власника картице, картица се може пренети на другог корисника. Пренос власништва подразумева промену личних података на картици путем мобилне апликације Са нама на путу, обраћањем на званичну e-mail адресу info@sanamanaputu.rs или позивом Call centra 08 0000 8888. Корисник може имати само једну картицу.
Шта је потребно да се уради уколико дође до губитка картице?
У случају губитка или крађе картице, пријави нестанак картице на бесплатни Call centаr 08 0000 8888, након чега ће картица бити блокирана, како би се спречила злоупотреба. Картицу можеш да блокираш и путем chatbot услуге Са нама на chat-u. Власник програма није дужан да кориснику који је изгубио картицу да нову картицу на коришћење.
Да ли је могуће повратити изгубљену картицу и сакупљене бонус поене?
Уколико је картица била активирана, захтев за пренос сакупљених бонус поена и нивоа са изгубљене картице можеш поднети позивом на бесплатан број Call centar НИС-а на 08 0000 8888 или обраћањем на e-mail адресу info@sanamanaputu.rs.
Да ли је могуће да поред физичке картице поседујем и виртуелну картицу?
Није могуће, виртуелна картица је намењена новим члановима програма лојалности Са нама на путу. Није дозвољена активација картице путем мобилне апликације оним члановима програма лојалности Са нама на путу који претходно на свом броју мобилног телефона имају активирану Са нама на путу картицу лојалности.
Да ли је могуће користити физички оштећену картицу лојалности за сакупљање/коришћење бонус поена?
Потребно је да преузмеш мобилну апликацију Са нама на путу у којој путем QR кода можеш да сакупљаш/користиш бонус поене.
Да ли је могуће користити QR код из мобилне апликације Са нама на путу за сакупљање бонус поена у радњама партнера програма лојалности Са нама на путу?
Могуће је користити QR код из мобилне апликације за сакупљање бонус поена у радњама партнера који су укључени у програм лојалности Са нама на путу.
На који начин могу да сазнам број сакупљених поена?
Сви подаци који се тичу твоје картице могу да се прате и путем мобилне апликације Са нама на путу и путем chatbot услуге Са нама на chat-u. Број сакупљених бонус поена налази се и на нефискалном исечку, након сваке реализоване трансакције за кориснике физички издате картице, као и у пуш нотификацији коју након реализоване трансакције добија корисник који је користио QR за сакупљање/коришћење бонус поена.
Да ли је могуће променити своје првобитне податке?
Податке можеш самостално мењати путем мобилне апликације Са нама на путу. Путем мобилне апликације није могуће променити број мобилног телефона. Имаш на располагању и две додатне опције. Прва је да контактираш наш Call центар на бесплатан број 08 0000 8888, доступан 24 часа, а друга да нам пошаљеш мејл са бројем твоје картице и податком/подацима које желиш да промениш на једну од следећих мејл адреса: info@sanamanaputu.rs или office@nis.rs.
Шта да радим ако приликом плаћања не могу да искористим сакупљене бонус поене са картице?
Уколико твоја картица није активирана, коришћење бонус поена ће бити омогућено тек након њене активације коју можеш да урадиш:
- online путем странице Активација картице (активација се завршава за 15 минута);
- online путем chatbot услуге Са нама на chat-u, (активација се завршава за 15 минута);
- позивом на бесплатан број Call центра 08 0000 8888.
Уколико се бонус поени не могу искористити услед техничких проблема на бензинској станици, рачун је потребно измирити другим платним средством.
Колико дуго важе сакупљени бонус поени?
Рок за коришћење бонус поена је 3 године од тренутка бележења трансакције картицом Са нама на путу. Уколико их у том временском периоду не искористиш, они се отписују у корист НИС а.д. Нови Сад. Уколико своју картицу Са нама на путу не користиш три године од последње трансакције, НИС а.д. Нови Сад задржава право да искључи картицу из програма.
Да ли правна лица могу да имају картицу Са нама на путу?
Картица Са нама на путу намењена је физичким лицима. За правна лица доступна је Гаспром корпоративна картица, а више о њој сазнај овде: картица за гориво.
Да ли постоји chatbot услуга?
Да, chatbot услуга под називом Са нама на chat-u се налази на свим страницама посвећеним програму лојалности Са нама на путу. Chatbot je online канал за комуникацију са корисницима картице и/или апликације Са нама на путу.
Шта омогућава услуга Са нама на chat-u?
Путем chatbota могуће је самостално обављати следеће активности:
- Активирање картице (активација се завршава за 15 минута);
- Провера стања сакупљених бонус поена и осталих информација на картици;
- Блокирање картице;
- Добијање одговора на најчешћа питања.